سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


سلام میکنیم بر محرمش که از کودکی تا اکنون یادش ما را رها نمی کند.

سلام می کنیم برحسین (ع)از دل تاریکی های شب های عاشورای کودکی مان تا کنون که عشقش اسیرمان کرده است.

سلام می کنیم بر حال وهوای محرم که با همه فرق می کند.

سلام  بر شه مظلوم عالم.

سلام بر دل های شوریده از عشق حسین(ع).

سلام بر لب تشنه حسین (ع)که تشنه "آب "نبود تشنه "لبیک"بود.

"السلام علی الحسین و علی علی بن  الحسین وعلی اولادالحسین وعلی اصحاب الحسین"



نظرات شما عزیزان:

مجید اصغرزاده
ساعت18:26---9 آذر 1393
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥
پاسخ:سلام. چشم حتما.


حمید
ساعت17:11---26 آبان 1393
میبینم که نمیبیم
یه سه هفته ای میشه اپ نکردی
آپت کار نمیکنه
پاسخ:میبینم که درست میبینید. .. امان از دست این امتحانات. ..


DUYĞU
ساعت16:13---20 آبان 1393
اگر موفق شدید به کسی خیانت کنید،
آن شخص را احمق فرض نکنید.
بلکه بدانید ...
او خیلی بیشتر از انچه لیاقت داشته اید به شما اعتماد کرده است.


DUYĞU
ساعت16:12---20 آبان 1393
کاش میشد سرنوشت خویش را از سر نوشت
کاش می شد اندکی تاریخ را بهتر نوشت
کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی
داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت


DUYĞU
ساعت16:11---20 آبان 1393
بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم
بلکه آن است که چیزی را به من ببخش که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.


حمید
ساعت18:02---19 آبان 1393
مژده ای دل که مسیحا نفسی می اید
پاسخ:یاور خوب مگر گیر کسی می آید؟ ؟؟؟!!!!!!!!!!


DUYĞU
ساعت14:37---11 آبان 1393
گاه گاهي به يادت غزلي مي خوانم تا نگويي که دلم غافل از آن عهد و وفاست .خوبرويان همه گر با دل من خوب شوند ، خوب من ، با همه خوبان حساب تو جداست !


پاسخ:فداااااااااااااااااات


DUYĞU
ساعت14:36---11 آبان 1393
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند


ستایش کردم ، گفتند خرافات است


عاشق شدم ، گفتند دروغ است


گریستم ، گفتند بهانه است


خندیدم ، گفتند دیوانه است


دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !
پاسخ:منم باهات میام )):


بهارنارنج
ساعت0:37---11 آبان 1393
عالم همه قطره و درياست حسين ،
خوبان همه بنده و مولاست حسين ،
ترسم كه شفاعت كند از قاتل خويش ،
از بس كه كَرَم دارد و آقاست حسين
پاسخ:سلام عزیزم ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گوییم.التماس دعا


DUYĞU
ساعت12:19---8 آبان 1393
نصف اشباهاتمان ناشی از این است که
وقتی باید فکر کنیم، احساس می کنیم
و وقتی که باید احساس کنیم، فکر می کنیم


مجید اصغرزاده
ساعت0:26---5 آبان 1393
من شمارو لینک میکنم بی زحمت شمام منو لینک کنید خوشحال میشم
پاسخ:ok


مجید اصغرزاده
ساعت0:25---5 آبان 1393
مرسی که اومدی وبم فقط هر موقع وبتو آپ کردی خبرم کن بیام وبت .من یادم نمیمونه بیام وبتون خبر بدید بیام یادتون نره
پاسخ:نچ نچ ....از الان آلزایمر گرفتین؟؟؟؟؟باشه خبر میدم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 4 آبان 1393برچسب:, ] [ 23:40 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 35090
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1